"PLECHOVKY" po tretie - protivrásková lipkavcová masť a liečivá tymiánová bylinná masť




Ak sa pamätáte pred časom som už o týchto Sirael plechovkách písala pár článkov, takže nie je žiadna novinka , že mi ich zjav veľmi imponuje :) no proste plechovky!

Tentokrát sú to novinky z jesenného katalógu SiraelCosmetics. Obe sú zaradené ako 100% bio produkt.

Lipkavcová bylinná masť (svízelová)


Všetci, ktorí riešite v zrkadle vaše krásne vrásky, POZOR! Tento produkt je určený práve na ich redukciu a na zvýšenie pružnosti pokožky. Používam ju dlhšiu dobu namiesto nočného krému či pleťového oleja a takmer sa z nej neminulo.




Pekne pleť premastí a ráno je príjemne vláčna. Používa ju aj moja mamina, ktorej pleť pochválila aj jej kozmetička už po dvoch týždňoch používania. Masť je vhodná na každý typ pleti, tak neváhajte a kľudne do nej.

Balenie má 50 ml, čo je pri cene 2,70 € vynikajúce.

Tymiánová bylinná masť


Tak toto je ďalší produkt na ktorý nedám dopustiť. Tymián je stále zelený poloker, ktorý obsahuje Thymol (prírodné antiseptikum, ktoré mimochodom používali aj starovekí Egypťania na konzervovanie múmií) Používa sa na potlačenie svrbenia, na hojenie drobných rán a na reumatické obtiaže. Ale mňa zaujal najmä na uvoľnenie dýchania pri chrípke a nachladnutí. Mojej dcére s ňou natieram hrudník a chrbátik teraz, keď je chorá. Pekne a prenikavo vonia, preto sa používa aj pri aromaterapii.




Cena balenia je 2,70 €, rovnaká ako u lipkavcovej masti... no čo vám poviem, veľa muziky za málo peňazí :)
Takže ma tieto novinky veľmi potešili a lipkavcovú masť som zaradila do svojej večernej rutiny. No a tymiánovú budem, dúfam, musieť použiť len občas :)


možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/

Anit



Komentáre

Obľúbené príspevky