Personalizovaný darček, ktorý poteší celú rodinu



Je september...

Viete čo to znamená? No predsa oficiálne tešenie sa na Vianoce :D Hoci tento rok sme vianočne naladení už od marca a to nežartujem ani nepreháňam. (Prosím povedzte mi, že v tom nie sme sami :)

Ale vždy bol september ten mesiac, kedy som sa už nekrotila v prípravách, filmoch a výrobe malých kalendárikov do peňaženky na odškrtávanie. Vždy som spravila aj manželovi, za ktorého som to aj veľmi rada odškrtávala a on bol vždy taký milý, že mi tú radosť nekazil a kalendárik poctivo nosil v peňaženke.

Tento rok som to ale chcela posunúť o nejaký ten level vyššie a spraviť nám rovnaké vianočné tričká!

Dokonalá predstava! A inak pyžamá by boli tiež perfektné.

No potom ako som si prezrela stránku www.vyrobsitricko.sk sa mi otvorili nové obzory :D

Obrovské množstvo inšpirácií na mňa vyskočilo a mňa napadla skvelá myšlienka... Vianočné tričká majú ešte čas a bolo by super potešiť rodinu už teraz. Každému som vybrala teda niečo osobité, čo je jemu blízke.



Vybrať manželovi bolo veľmi jednoduché a zložité zároveň. Jeho hobby je rybárstvo a poľovníctvo. V tom som mala jasno akým žánrom sa teda pri tričku poberiem, ALE tam bolo tak strašne veľa dobrých motívov!!! Rybárskych kúskov má mraky, tak som sa rozhodla pre poľovnícky motív v takom funny duchu :)



Musíte uznať, že je parádne. Samotné tričko ma aj materiálom veľmi potešilo a kvalita obrázku tiež super.



Ďalšie tričko bolo pre 7 ročnú dcéru Lejlu, ktorá je momentálne priam vo vytržení nakoľko sa onedlho dočká vytúženého súrodenca. Po siedmich rokoch už je aj veru načase :)  Pri nej som hneď vedela, že žiadna Elza ani iná rozprávková postava by ju nepotešila na tričku viac ako veta, ktorú som sa rozhodla jej vybrať. A nech to teda všetci vedia, aká je ona skvelá sestra :)



A tričko je fakt frajerské, čierne s akcentom ružovej tak spĺňa každú jej požiadavku :)

Rovnako ako pri Tominovom tričku ma potešila samotná kvalita materiálu aj prevedenia.


A pre mňa som zvolila niečo úplne špeci!



Dala som si spraviť tielko v krásnej mentolovej farbe a s trošku takým "narcistickým" motívom :)  Ale treba uznať, že sa vydarilo parádne. Momentálne som síce ešte v 9. mesiaci tehotenstva, takže logicky sa do neho nenapracem, ale onedlho ho už budem hrdo nosiť.



Nad vlastným "merchom" som nikdy neuvažovala, nemám státisíce sledovateľov, ale toto ma maximálne potešilo... MOJE LOGO na tričku :) Síce len na mojom, ale aj tak som z toho úplne mimo :)


Na stránke www.vyrobsitricko.sk si okrem typu trička, farby a veľkosti (mimochodom veľkostná tabuľka je veľký pomocník) si môžete vybrať z neskutočne veľkého množstva už existujúcich motívov, okrem už spomínaných sú tam motívy pre mamičky, tehotné, pre gamerov, ITčkárov, cyklistov, pre páry, vianočné, pre vegetariánov a vegánov, svadobné a rozlúčkové tričká proste všetko čo vás napadne... Ak nie, o čom pochybujem, je možnosť vytvoriť si aj vlastný návrh - to som využila aj ja :) 


Takže je to jasné, vianočné tričká to istia :D

Aké by potešilo vás?

Anit



Komentáre

Obľúbené príspevky