Korektory - Catrice, Essence, Maybelline




















Môžete mať akokoľvek skvelý makeup, no bez tohto malého pomocníka nebude nikdy dokonalý. Teda len v prípade, ak máte bezchybnú pleť bez pupáčikov či akné :)  ja bohužiaľ do tejto skupiny šťastliviek nepatrím. Ak ani vy, nič sa nedeje, pre nás sú v stojanoch s kozmetikou tieto zlatíčka - KOREKTORY!




Osobne obľubujem pri rannom líčení kombináciu tuhého a tekutého korektoru, v tedy mám istotu, že pekná pleť vydrží až do večera. Dnes vám priblížim tekuté kúsky, ktoré sú momentálne v mojom arzenály.


Essence - stay all day concealer 16 h long-lasting




Môj storočný kabelkový kúsok je od Essence, myslím, že to bol môj prvý korektor vôbec :)
Mám ho v odtieni 20 soft beige a tento odtieň mi vyhovuje celoročne na očné okolie, alebo na prípadné zakrytie nedokonalostí v zime, keď som bledula.




Vyhovuje mi klasický korektorový aplikátor vo forme paličky so špongiou na konci ako majú lesky na pery.
Má slabšie krytie a na nedokonalosti je nutné ho vrstviť.
Objem: 7 ml




Maybelline New York - The Eraser Eye Instant Anti-Age




Spoznala som ho u zahraničných youtuberkách a blogerkách a tento ikonický korektor od Maybelline som zatúžila mať doma aj ja. V týchto horúčavách čo boli posledný týždeň som nevytiahla päty z domu (ani len rohlíky dokúpiť :) ale pre tento korektor som sa hecla a plížením sa po tieni som to dala. Dostala som sa do DMky a schmatla som ho! Za tento heroický výkon som na seba pyšná. Mám ho v odtieni NUDE, ale potrebujem ho aj vo svetlejšom odtieni, nakoľko na rozžiarenie pod očami je tmavý.




Pozrite si video (bude dole pod článkom) tam som ho použila pod oči, hoci pekne pleť zjednotil, ale nerozžiaril. Aplikátor je vo forme hubky, do ktorej sa pootočením vrchnej časti napumpuje produkt.




S týmto aplikátorom sa korektor len nanáša a na jeho zapracovanie je nutné použiť štetec alebo hubku. Ľahko sa vrství a ja korektory pred zapracovávaním nechávam chvíľočku na pleti zaschnúť, zdá sa mi že je potom lepšie krycí, po zapúdrovaní je to držiak :)
Objem: 6,8 ml




CATRICE - Liquid Camouflage high coverage concealer




Ak by sa ma niekto spýtal, ktorý korektor by som odporučila - bol by to tento! 
Používam ho denne už riadne dlho, je to jeden z mojich must have kúskov aj je vodeodolný - BRAVO!




Môj tip na dokonalú pleť: po dennom kréme nanesiem na nedokonalosti tuhý korektor Catrice (ako vidieť tieto korektory sa so mnou kamošia) zapracujem ho a prichádza na rad makeup. Následne na presvitajúce fliačky aplikujem tekutý korektor Catrice v odtieni 020 a pod oči 010 alebo novinku spred leta 005. Hoci je tekutý, veľmi pekne kryje. Má klasický aplikátor ako tekuté rúže. Najlepšie sa mi zapracováva štetcom alebo hubkou, prsty na to nepoužívam :)
Objem: 5 ml



A takto vyzerám každé ráno pri líčení :)




Spomínané video






Používate aj vy viacero korektorov v rámci jedného líčenia?

Anit




Komentáre

Obľúbené príspevky