Zničené vlasy?? Opravme ich so Sirael Cosmetics




Vianočné sviatky nám ubehli veľmi rýchlo, ešteže som sa na ne dlho tešila a „vianocovala“ som si od septembra.

Koláčiky sú zjedené, rozprávky a filmy pozreté, takže všetko  z môjho krátkeho wishlistu je splnené a môžeme sa začať venovať ďalším, rovnako dôležitým veciam. A to spísať si novoročné predsavzatia!
Áno viem, je to veľmi dôležité :) Verím, že môj zoznam bude dlhší a môžeme sa mu povenovať v inom článku, ale dnes si rozoberieme bod: Zdravšie vlasy (poznámka: netreba robiť paniku, v zozname budú aj dôležitejšie body :)

Už nejaký čas riešim svoje vlasy, možno až prehnane (pre niekoho). Avšak začala som používať nové prípravky od Sirael Cosmetics. Siahla som po rade Keracap pre poškodené vlasy.



Keracap šampón



Má ošetriť vlasovú pokožku a poškodené vlasy. Rovnako ako ostatné produkty na vlasy, je nutné používať ich dlhšiu dobu, aby ste videli ten progres.




Šampón má 250 ml, ale pre jeho riedku hustotu sa spotrebováva rýchlejšie ako bežné „hustejšie“ šampóny. Vo vôni sa odráža bylinný komplex, mne pripomína vôňu tea tree. Čo ma ešte potešilo je jeho penivosť, preferujem totiž prípravky, ktoré mi spravia na vlasoch bohatú penu :)

Keracap balzám



Ide ruka v ruke so šampónom a pekne s ním spolupracuje. Pomáha pokožke navrátiť hydratáciu a vlasom lesk a elasticitu. Oproti šampónu je hustejší a vôňa je príjemná. Má rovnako 250 ml a čuduj sa svetu spotrebovávam ho priamoúmerne so šampónom, čo sa mi ešte nikdy nestalo :)



Zo začiatku, kým si vlasy zvykli na zmenu, sa mi na zátylku dredovali. Bol to des. Po nasledujúcich použitiach tento zvláštny jav zmizol. Našťastie. Momentálne dopoužívávam balenie a vlasy mám po umytí „upratané“ a na omak jemnejšie.

Z tejto rady ponúka Sirael aj Keracap OL – vlasový balzam vo forme oleja.



Obsahuje 6 ampuliek, ktoré sa aplikujú na umyté vlasy. Nechá sa pôsobiť aspoň 10 minút a následne sa olej z vlasov musí opäť dôkladne umyť. Túto kúru som robila 1x týždenne ako bonus pri ošetrovaní vlasov.




Mám veľmi rada takéto komplexné rady produktov :)
Okrem tejto rady na poškodené vlasy, Sirael Cosmetics ponúka aj šampón na mastné vlasy a šampón pre suché vlasy. Oba pomáhajú pri boji s lupinami.




Aké vlasové prípravky vás zaujali v poslednej dobe? Tiež si potrpíte na starostlivosť o korunu krásy?


možnosť objednania produktov, alebo registrácia

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky