Dokonalá pleť... kto by ju nechcel?!

Dokonalá pleť... Všetky ju chceme a snažíme sa túto vidinu docieliť všetkými dostupnými prípravkami a metódami.
Ja som zatiaľ v štádiu, že len skúšam prípravky a "metódy" zatiaľ nechávam staršej pleti a odkladám na neurčito.

V tomto článku Vám rozpíšem tri produkty, ktoré používam denne. Sú na základné kroky, ktoré by mal robiť každý človek bez ohľadu na pohlavie.
Okrem týchto produktov, používam samozrejme kopu ďalších na odličovanie, peeling, masky...
Na jeden článok by toho bolo veľa, tak som sa rozhodla natočiť video ranná a večerná rutina, len si na neho treba trošku počkať.

Antioxidačné čistiace tonikum




V lete sa nám tvár (a komplet všetko ostatné uff) potí omnoho viac a teda sa aj viac mastí. Je veľmi dôležité ráno a najmä večer použiť pleťové tonikum, aby sme ju zbavili nečistoty.




Mojej pleti teraz robí radosť hydratačné a antioxidačné tonikum s granátovým jablkom. Okrem "odmastnenia" pokožky spomaľuje proces starnutia, čiže ju hydratuje, vyživuje a dodáva elasticitu. Je pravda, že poslednú dobu priam vyhľadávam produkty, ktoré toto podporujú.




Balenie má 200 ml, tak nejaký čas aj vydrží, keďže tonika vám netreba veľa, veď pleť sme si predtým dokonale odlíčili a toto je už iba bodka pred krémom. Pleť je po ňom svieža a zamatovo hebká. A tá vôňa, je už len čerešnička alebo teda "granátovička" na torte.




Po toniku vždy prichádza na rad krém (ak deň iba začínam) alebo olej (ak sa už ukladám na spánok).




Denný aktívny krém s SPF15




Videli ste unboxingové video balíka od Sirael Cosmetics? Krém mal dokonalú krabičku, takpovediac "rakvičku" (video TU)
Aj v tomto krémiku sú látky, ktoré bojujú proti starnutiu pleti, poslednú dobu je to moja priorita :)
Krém má máličko hutnejšiu konzistenciu, ale na pokožke sa rozotiera ľahko. Nemá skoro žiadnu parfumáciu, len jemnulinkú. Ak ste zástanca toho, aby sa do produktov zbytočne nepridávali arómy, bude sa vám páčiť.




Mne učarovalo aj balenie. Pootočením striebornej časti (nie je to vrchnák ako som si najprv myslela) krémik urobí "klik" a vyskočí pumpička. Balenie má 50 ml, no jedna pumpička mi vystačí na tvár krk aj dekolt. Dokonale mi pripraví pleť na nanesenie makeupu, ktorý si na neho pekne sadne.




A pozor! Je s SPF15. Čo je teraz jar-leto dôležité. Určite to nie je na pláž k moru, ale v klasický pracovný deň vás ochráni. Keďže obsahuje SPF tak sa nesmie používať na noc.




Pleťový olej z ruží




Každý večer už rok používam pleťový olej. Moju pleť zmenil na nepoznanie. O arganovom oleji si prečítate TU, no momentálne si kvapkám do dlane olej z ruží.

Olej je vyrobený z okvetných lístkov  dalmáckej ruže (pochádza teda z Bulharska).  Spolu s arganovým olejom patrí medzi najluxusnejšie oleje sveta.
Pre predstavu na získanie 1 kg oleja je potrebných 4000 lupienkov z ruže. Tým sa radí aj medzi najdrahšie oleje.
Avšak na starostlivosť o pleť postačujú len 4 kvapky... je to dobrá investícia do zdravej pleti.




Balenie má 100 ml, čo mne vydržalo rok. Pri prvej kvapke som bola prekvapená jeho farbou. Je žltý, tak nejako som čakala, že bude priesvitný. Na jeho vôňu som si musela zvykať, nakoľko vôňa ruže nie je pre mňa to pravé, ale milovníčky tohto kvetu si prídu na svoje.




Rovnako ak predchádzajúce dva produkty, udržuje pleť mladistvú a sviežu, aj vďaka vitamínu E. No na tomto ja úplne maniačím :)




možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/ 

http://www.sirael.sk/kozmetika-granatove-jablko/77-antioxidacne-cistiace-tonikum-200-ml
http://www.sirael.sk/kozmetika-aktivne-pletove-kremy/268-denny-aktivny-krem-spf-15-objem-50-ml
http://www.sirael.sk/kozmetika-pletove-oleje/310-olej-z-ruzi-100-ml



Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky