Milva - chinínové prípravky


Riešite aj vy svoje vlasy tak často?? Niekedy mám pocit, že som na ne úchylná a vždy pre  ne vymýšľam novinky, dumám čo by sa im tak mohlo páčiť, z čoho by sa priam usmievali a žiarili... áno viem, znie to ako keby som plánovala dcére program na letné prázdniny, no v tomto článku hrajú prím moje vlasy a prípravky, ktoré teraz testujem :)

Kozmetiku Milva som chcela už dlho vyskúšať, preto ma veľmi potešilo, keď mi z Bioruža prišiel balík.

Kozmetika Milva pochádza z Bulharska a na trhu je už vyše 10 rokov. Primárne sa venuje vlasovej kozmetike s obsahom chinínu.
Stránka Bioruža je zameraná na prírodnú a bio kozmetiku z Bulharska. Okrem produktov Milva majú v ponuke aj produkty na báze ružového oleja, ružovej vody, levandule...

Ja som skúšala dva šampóny a masku na vlasy. Keďže odolnosť mojich vlasov v lete testuje aj slniečko, trošku sa mení ich charakteristika a z mojich bežne normálnych vlasov sa stala polovica mastnejšia a polovica suchšia.

Šampón Chinín





Znižuje alebo úplne zastavuje padanie vlasov, obnovuje vlasové folykuly a podporuje ich rast.




Tento je na mastné vlasy, takže ho používam na vrch hlavy, kde sa mi vlasy mastnia naviac. Neobsahuje parabény ani silikóny, čo je koniec-koncov pre vlasy prospešné, ale tým pádom sú moje vlasy totálne nerozčesateľné. Na temene hlavy sa mi robia zhluky ako dredy. Kým si vlasy zvyknú novému zloženiu šampónu, ktorý im doprajete, tak sa pochopiteľne takto správajú. Ak však použijete kondicionér, balzam či masku tak je všetko ok.




Balenie má 200 ml, samotný šampón má ružovú farbu a sladkú vôňu.







Šampón Hair repair s chinínom




Aj tento je s obsahom chinínu, takže podporuje rast a zamedzuje padaniu vlasov. Je určený na suché vlásky a vďaka obsahu aloe vera a pšenice obnovuje hydratáciu.
Vlasy sú po ňom lesklé a hebké a zabraňuje štiepeniu.




Je vhodný na každodenné použitie, to som ale neskúšala, mojim vlasom bohato stačí, keď ich umyjem jeden až dvakrát do týždňa. Pri umývaní ho aplikujem na dĺžky vlasov a končeky, takže ho kombinujem s klasickým chinínovým šampónom.




Balenie má 200 ml, samotný šampón nemá žiadnu farbu ani vôňu.



A mne je veľmi sympatické, že nie je testovaný na zvieratkách :)





Najprv som mala malý problém s penivosťou týchto šampónov, zdala sa mi minimálna. No problém zmizol, keď som si vlasy opäť namočila, resp. pridala trochu vody. Pre oba šampóny to bol spúšťač, riadne sa rozpenili  a  mega pena bola na hlave :)




Maska na vlasy chinínová




Za mňa je to vynikajúca multifunkčná maska, bojuje proti lámavosti, vypadávaniu, strate vlhkosti, vytvára objem, lesk, preniká do poškodeného vlasu a vyživuje ho zvnútra... no všetko na čo si zmyslíte :)
Ja ju používam pri každom umývaní, niekedy ju nechám na vlasoch pôsobiť 20 minút  a zatiaľ sa venujem pleti, ale bolo aj tak, že som s ňou nahradila nejaký random kondicionér a po minútke ju zmyla.




Baleni má 250 ml, Má prekvapivo tekutú konzistenciu a veľmi slabunkú vôňu, ak vôbec nejakú má, ja tam niečo slabunko cítim. Svoju prácu si pekne odvedie a moje (pred chvíľkou ešte dredovité) vlasy ľahko rozčeše.




Na začiatku používania sa mi zdali vlasy po nich suché, no zvykli si na bezparabénovo-bezsilikónovú zmenu a priam ožili. Zdajú sa mi zdravšie, ich padanie pri umývaní sa riadne zredukovlo, rovnako aj padanie pri česaní. Zatiaľ som však nezaznamenala žiadnu zmenu v rýchlosti rastu vlasov. Ak má niekto záujem zaobstarať si kozmetiku Milva z tohto dôvodu, musí počítať s dlhodobejšou aplikáciou. Ja v nej pokračujem :)

Všetky produkty zoženiete na stránke www.bioruža.sk

Šampón chinín: https://www.bioruza.sk/p/chininovy-sampon-200ml-milva
Šampón Hair repair s chinínom https://www.bioruza.sk/p/sampon-hair-repair-s-chininom-200ml-milva
Chininová maska na vlasy https://www.bioruza.sk/p/chininova-maska-na-vlasy-250ml-milva


Skúšali ste už tieto produkty? Poznali ste kozmetiku Milva?

Anit



Komentáre

Obľúbené príspevky