Tea Tree "Come back"


Tak ako sa opakujú trendy v móde, opakujú sa aj tie v kozmetike. Aspoň ja to tak vidím :)
Pred 15 rokmi som sa prvýkrát stretla s Tea Tree olejom a prípravkami z neho. V tom čase všetko čo bolo v Tea Tree bolo IN. Určite si všetci pamätáte dvojfarebný korektor z Oriflamu, kde jedna časť bola korektor (hoci to bola riadna "oranžáda" :) a druhá časť bola práve zelená s Tea Tree na začervenania, čo okrem maskovania aj liečila. Okrem toho som mala aj tú Tea Tree vodičku  v tyčinke s aplikátorom ako hubka, na liečenie pupáčikov a akné.
Potom nejako Tea Tree ustúpil do úzadia a prišla éra s aloe vera... a po nej ďalšie vychytávky, ktoré mi boli predtým neznáme... No a prišiel ten čas, že sa ku mne dostal opäť, starý známy - Tea Tree.

Tea tree

je to olej za austrálskeho čajovníka, ktorý má veľmi silnú špecifickú vôňu. Je najlepším širokospektrálnym prírodným antiseptikom. Ničí vírusy, baktérie a plesne.

využitie


- pri problematickej a zapálenej pleti, ktorá trpí na akné
- upokojuje pokožku pri depilácii  a holení (tak muži pozor, kľudne ho použite
  namiesto vody po holení)
- pomáha liečiť herpes (opar). Ja si už neviem predstaviť leto bez tohto malého
  zázraku. V lete sa mi potí horná pera (áno viem, je to smiešne), ale z toho v
  kombinácii so silným slniečkom mám pravidelne na pere herpes
- lieči afty v ústach a krvácanie ďasien. Pomôže ak párkrát kvapnete do horúcej
  vody a budete ho inhalovať
- pomáha mierniť svrbenie po uštipnutí hmyzom. Ale vedeli ste, že je veľmi
  účinný aj na odpudzovanie otravných komárov? Stačí sa trošku namazať a
  hneď ste odpudivý pre komáre aj kliešte :)
- to isté platí aj pre blchy. V malom množstve na psíkovi robí zázraky. Môžete
  im ho pridať aj do šampónu. Tak, to bola taká informačná vsuvka pre
  psíčkarov :)
  Avšak majitelia mačiek (lepšie povedané spolubývajúci a poddaní mačiek - kto
  má mačku vie o čom hovorím) POZOR! Tea Tree sa nesmie aplikovať na srsť
  mačiek. Mačky si prirodzene čistia srsť lízaním, čo by bolo pre nich životu
  nebezpečné.

Tea Tree Oil Intim gellé


Rovnako dôsledne ako si vyberám prípravky na tvár, si dávam záležať aj na výbere produktu na intímnu hygienu.
Dostal sa mi do rúk tento intim gel od Sirael Cosmetics. Je to gel na intímnú hygienu z oleja austrálskeho čajovníka. Keďže neobsahuje mydlo, pokožka sa nevysušuje. Je antibakteriálny, čo produkt na tento účel určený podľa mňa byť má. Pomôže predchádzať ženským "nepríjemnostiam" a zabrániť následnému svrbeniu. Je vhodný na každodenné použitie, čo je teraz v lete veľmi vítané.



Pred prvým použitím som mala z neho priam strach, vystrašila ma tá prenikavá typický vôňa. Bála som sa, že vyskočím z kože, z toho ako to bude štípať. Ale našťastie bol opak pravdou, žiadne štípanie len svieži pocit čistoty.


Tea Tree Oil pleťová voda


Momentálne je táto pleťová voda od Sirael Cosmetics môj parťák v každodennej starostlivosti o pleť. Má vysoký obsah oleja z austrálskeho čajovníka, má antibakteriálny a protizápalový účinok.




Používam ho pri večernej rutine. Keď sa ukáže nejaký pupáčik, stretne sa s mojou Tea Tree zbraňou. Pleťová voda vyrážku vysuší a vyčistí, trošku štipká pri otvorenej ranke, ale odvádza vynikajúcu prácu. Vďaka obsahu panthenolu je zabezpečená aj hydratácia a regenerácia. Je vhodná na každý typ pleti, pleť nemastí a neobsahuje alkohol.


Pred rokom som ešte trpela na akné a veľmi dobre viem, aký je to zlý pocit musieť tvár maskovať pod make-up aj v lete. Aj z tohto dôvodu kladiem veľkú pozornosť na dokonalú starostlivosť o pleť.



Balenie oboch produktov je plastová fľaška, ktorú som v prvom momente odhadovala na pevnejšiu. Objem oboch je 115 ml a vrchnáčik, nie je výklopný, ale klasický šrobovací.


Aké Tea Tree kúsky si pamätáte vy? Mali ste aj vy ten korektor?

možnosť objednania produktov, alebo registrácia


http://www.sirael.sk/kozmetika-tea-tree-oil/90-tea-tree-oil-pletova-voda-115-ml
http://www.sirael.sk/kozmetika-tea-tree-oil/163-tto-intim-gelle-objem-115-ml





Anit












Komentáre

Obľúbené príspevky