DIY vianočný veniec na dvere... alebo kamkoľvek :)



Som veľký milovník Vianoc ako takých, ale hlavne ma naplňuje to samotné chystanie a čakanie na Štedrý deň. Potrebujem sa tešiť dlho tak ja začínam už počas septembra :) Ak ste ešte nedostali vianočnú horúčku, je najvyšší čas! 
Za chvíľku začína advent a vianočné dekorácie sa nevyrobia samé... teda, jasné môžete si ich jednoducho a pohodlne kúpiť :) Aaaaale ten pocit, keď si niečo vyrobíte samé je úžasný :)

Poďme na to!


Budeme potrebovať:

- polystyrénový kruh, alebo polkruh
- stuhy
- tavnú pištol
- špáratko, alebo špajlu
- ozdoby 
- nožnice



Postup je jednoduchý, ale je zdĺhavý, tak odporúčam pustiť si vianočný film, spraviť si horúci čaj a môže sa začať zábava :) 

Koľko stuhy budeme potrebovať? Na polkruh priemeru 22 cm som spotrebovala skoro oba celé balenia stuhy po 10 metrov. Osvedčilo sa mi namotať stuhu na dva prsty a oba konce rozstrihnúť. Okrem toho, že budú mať stuhy rovnakú dĺžku , bude to rýchlejšie ako strihať prúžok po prúžku.






Odstrihneme koniec špáratka aby nebolo ostré. Ak máte špajlu tento krom môžete preskočiť.




A teraz prichádza tá zábavná časť. Na každý kúsok stuhy dáme kvapku lepidla a špáradlom ho zatlačíme do polystyrénového venca a toto opakujeme až kým nebude pokrytý celý veniec :) 









Dozdobenie je len na Vás, ja som použila ozdoby z Pepca, tie sobíko-jelene sú úžasné!!







Ak si takýto veniec vyhotovíte budem veľmi rada, ak fotku zavesíte na instagram alebo facebook s označením #vianocesanit :)



Ak preferujete video návody, žiadny problém :) To by som nebola ja, keby som na to nemala aj video :)





Prajem Vám príjemné tvorenie :)

Vaša Anit

















Komentáre

Obľúbené príspevky