Jesenný TAG





S letom sme sa už dávno definitívne rozlúčili, ale prišlo nás navštíviť vo forme babieho leta. Počasie je krásne, ukážkové, až mám pocit, že prichádza jar... NO ani táto kamufláž jesene mi nezabráni spraviť si jesenný TAG, hoci vonku neprší a nefúka vietor :)

1.      Obľúbená sviečka

Ak ste práve tipovali, tak nie, nie je to Yankee Candle, hoci ich sviečky sú skutočne úžasné, no ich cena je... no povedzme, že máličko vyššia. Radosť mi robia sviečky z IKEA, kto ich vyskúšal vie :)

2.      Káva, čaj alebo horúca čokoláda

Kávu ešte stále nepijem, no teplému čaju sa podvolím vždy! A najradšej mám čaj z môjho detstva – Pigi čaj :) Dochutený s citrónom a cukrom. Kto sa pýta tak s BIELYM. Tak mi chutí najviac a to bez výčitiek!



3.      Meníš svoje líčenie na jeseň a zimu?

Mením, ale okrem toho, že vymieňam tmavé produkty za svetlejšie, sa až tak veľa vecí nedeje. Farebné, neónové tiene odkladám na jar, ale rúže nosím všetky, dokonca viac ako v lete, vtedy som si tmavé bordové a hnedé odpustila. Ich čas nastal práve teraz.




4.      Čiapka alebo šatka

Šatky sú pre mňa skôr nevyhnutnosť, aby mi nebola zima. Ale zato čiapky v akomkoľvek prevedení zbožňujem ako módny doplnok. Túto jeseň sú moje obľúbené turban čiapky.











5.      Obľúbené jedlo

No to je ťažké, nakoľko žiadne jedlo urobené z tekvice mi nechutí – nie som tekvicový typ. Aaale predsa len! Pražené tekvicové jadierka! Tie môžem. Ak by som mala vybrať poriadne jedlo, tak špagety, tie si doprajem veľmi často.



6.      Najčastejšie nosený sveter

Môj tekvicový lazy days sveter


7.      Must have lak na nechty

Viac menej používam všetky farby, ale môj miláčik na jeseň je Essence




8.      Čo mám na jeseni najradšej


Prechádzky okolo našich jazier, je to taká polopríroda, ale mám to veľmi rada. A klišé ako farba listov a mnohofarebné stromy... krása... až dovtedy, kým sa tie malé špiny neodpútajú od konárov a nedohodnú sa, že si všetky posadajú na moje auto. Pre istotu mokré, aby ani počas jazdy nedajbože niektorý z nich nevypadol z formácie



 




   



                                                                                                                   9.      Tmavé pery alebo výrazné oči

Jednoznačne výrazné pery a jemné oči. V zime sa to všetko zmení a na pery putuje balzam a prekrývam ich hrubým šálom, tam by žiadny rúž nevydržal :)


10.   Obľúbený film

Všetky vianočné! Bez výnimky :) Ale moja úplná slabosť je Smrtonostná pasca! No čo vám poviem - John McClain :)




Video si môžte pozrieť TU :)



 Aké boli vaše odpovede na otázky? 
Prajem krásny jesenný čas :)

Anit






Komentáre

Obľúbené príspevky