Kozmetika, ktorá za to stojí /1. časť

Asi vidíte, že mi dlho trvalo rozhodnúť sa, či tento článok vôbec napísať.... Február je totiž v plnom prúde a článok je o najčastejšie používanej kozmetike za rok 2017.  Koho by už len zaujímalo, čo som používala pred rokom.... dosť ma to odrádzalo sadnúť si k článku...ALE presvedčila ma moja myšlienka, že vlastne sú to produkty, ktoré aj dnes používam deň čo deň, takže žiadna starina :) 
Sú to vlastne dlhodobo moje TOP produkty a o tom sa už patrí zmieniť :)

Rozdelím ich na niekoľko článkov, kvôli dĺžke pochopiteľne :) a začneme s produktami na starostlivosť o pleť. Keďže pred makeupom je potrebné pokožku pripraviť a ráno sa jej aspoň trošku povenovať. Chceme mať predsa mladistvý vzhľad čo najdlhšie no nie :)



K rannej rutine patrí ružová voda, mala som viac druhov a veľký rozdiel v nich nevidím. Momentálne mám toto giga balenie od Bioruža.sk a musím ju len pochváliť. Nemám síce rada vôňu ruže, ale produkty z nej majú blahodarný účinok na pleť. Ružová voda nie len čistí a upokojuje pleť , ale má aj protizápalové a antialergické účinky. V dospelosti som začala mať problematickú pleť na lícach a ružová voda mi pomáha pri starostlivosti o moju citlivú pleť.Túto krásku som už recenzovala, prečítať si o nej viac môžete TU.



Očný krém sa mi osvedčil Hydraphase intense yeux od La Roche Posay, zdá sa mi že je to bezodné balenie, vydrží naozaj veľmi dlho. Gelová textúra je na pocit studená tak ma po noci spruží a príjemne prebudí.




Očné okolie sa vypne no zostane svieže a hydratované. Obsahuje kyselinu hyaluronovú, čo už je pre nás - nie dvaciatky - veľmi žiadané :)




Po tom ako pleť zhltla kvapky ružovej vody, nanášam Sephoru - tekutý hydratačný pleťový koncentrát. Konkrétne toto sérum je môj miláčik, stačia tri kvapky na celú tvár a krásne ju zvláčni.




Plusom je aj príjemná jemná vôňa, ktorá celej  "procedúre" pridáva body naviac. Kyselina hyalurónová nechýba ani v tomto kroku.




Posledný krok hydratácie je pleťový krém. A keďže si chcem mladistvý vzhľad udržať čo najdlhšie opäť je v zložení aj kyselina hyaluronová, prekvapivo :) Krém je taktiež Sephora Instant moisture + cream.




Po nanesení je pleť vláčna a našťastie nie je vôbec mastná. Sephora má veľmi kvalitnú starostlivosť o pleť. Je to veľmi príjemný kúsok a tvorí dokonalý základ na makep. Určite si ho zadovážim opäť :)

V pokračovaní článku si rozoberieme základnú pleťovku a to bázu pod makeup, samotný makeup a korektory.

Krásny večer, Anit :)

Komentáre

Obľúbené príspevky