Kozmetika, ktorá za to stojí / 2. časť




V predchádzajúcom článku som Vám priblížila najčastejšie používanú pleťovú kozmetiku, môžete si ju prečítať TU
A dostávame sa do sekcie makeupu a začneme základom.




Nepoužívam ju síce každodenne, ale ak potrebujem mať istotu dokonalého makeupu siahnem po báze. Vyhovuje mi Maybelline new baby skin. Páči sa mi gelová textúra, ktorá je klzká a zároveň suchá. Tu Vám však musím povedať, že našťastie nemám problém s pórami, celkom ma poslúchajú.... čo sa však nedá povedať o mojich aknóznych lícach... no čo už, nemôžeme mať všetko :) Napriek malej veľkosti balenia sa míňa veľmi pomaly.



Viackrát som už spomínala, že favorit medzi makeupmi je Catrice HD Liquid Coverage.... zatiaľ je to konštanta, nič sa nezmenilo, je famózny :) Má dobré krytie, matný finiš, nezalieza do vrások a nevysušuje pleť. Veľmi pekne sa zapracováva do pleti krásne sa s ňou spojí. Rada s ním pracujem so štetcom, ale pekne sa kamaráti aj s hubkou.




Korektory sú aj u mňa veľkí pomocníci pri každodennej úprave. Ako prvý používam tuhý korektor, ktorým maskujem fľaky na lícach, ten si aplikujem ešte pred makueupom, aby som dostatočne zneviditeľnila nedokonalosti. Ak by som mala pleť v lepšom stave, kľudne by som tento kroj vynechala. Najlepšiu skúsenosť som mala s korektorom Catrice camouflage cream, V zime mi vyhovuje farba ivory 010, no v lete je príliž svetlý.

Druhý typ korektora, na ktorý nedám dopustiť je jednoznačne Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer, je to fantastický tekutý korektor!! Ak by sa ma niekto spýtal, ktorý korektor by som odporučila - bol by to tento! 
Používam ho denne už riadne dlho, je to jeden z mojich must have kúskov aj je vodeodolný - BRAVO!
Na presvitajúce fliačky aplikujem tekutý korektor Catrice v odtieni 020 a pod oči 010 alebo 005. Hoci je tekutý, veľmi pekne kryje. Má klasický aplikátor ako tekuté rúže. Najlepšie sa mi zapracováva štetcom alebo hubkou, prsty na to nepoužívam :)






Kto je na tom rovnako ako ja? :)

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky