Aká je dekoratívka z Yves Rocher?



Ubehlo už pár dní od mojej radosti z rozbalenia balíčka čo mi doniesol kurier priamo do roboty. Ešte sa poriadne nestihol ani otočiť na päte a ja už som posúvala šanony a robila na stole mieste pre môj malý súkromný unboxing. Aj vy ste pri rozbalovaní balíčkov v takom napätí? Ja ten pocit tajomna milujem! Nie nadarmo mám rada prekvapenia :) Veľakrát neviem čo sa v balíčku skrýva, no dokonca aj keď si niečo objednám z internetu a presne viem čo je obsahom balíka, mám taký "vianočný pocit" ANO je marec, ale na vianoce sa predsa sme tešiť celoročne :)

Hneď podľa vonkajšieho zeleného obalu bolo jasné, že sa jedná o zásielku od Yves Rocher, samozrejme prezradilo to aj logo na balení. Pod zeleným balením sa skrývala krabička s niekoľkými produktami. To, že ma veľmi potešili ani nemusím zmieňovať.



Ako prvý ma uchvátil rúž Grand Rouge a to nie len svojím luxusným zlatým obalom. Priznám sa, že dlho som ho ani "nesvačovala", nechcela som porušiť dokonalý relief na špičke rúžu.



Farba je úžasná, mám veľmi rada tieto odtiene, konkrétne to je Matte 155. Po prvej aplikácii som vedela, že budeme kamošky. Rúž je matný, no necítim na perách diskomfort pri nosení.





Výdrž je primeraná matnému rúžu, takže ľahké jedlo a nápoje zvládne s prehľadom. Počas dňa si ho 1x upravím a zostane pekný až do odlíčenia.



Veľké plus je aj veľmi ostrá špička s ktorou sa dajú pekne vykresliť pery.



Na čom som však ostala na vážkach sú mono očné  tiene púdrové perleťové. Skúšala som tieto dva odtiene, ktoré svojou farbou tvoria ideálne kombo na denné líčenie. Na ich testovanie som sa tešila už od začiatku.



Svetlý tieň Peche je farbou ideálny na aplikáciu na celé pohyblivé viečko, obsahuje šimer, ktorý viečko spraví "štavnatejším". Tieň má peknú pigmentáciu a na viečko sa nanáša veľmi rýchlo, bezproblémovo.



Tmavý tieň Prune si rada aplikujem do záhybu oka, aby spravilo oko plastickejším. Tento krok nesmiem v líčení vynechať, kto má tiež spadnuté viečka ten vie ako, je tento krok dôležitý :) Tieň má v sebe perleť, ktorá sa však pri aplikácii nejako záhadne stratí a tieň pôsobí skôr matne. To by až tak nevadilo, no jeho pigmentácia je slabučká. Musela som ho  niekoľkokrát vrstviť, aby na viečku vynikol. 





Novinkou je ľahký rozjasňujúci make-up PURE LIGHT a už z názvu môžete poznať, že to bude veľmi ľahučký make-up, ktorý dodá pleti hydratáciu a pleť zjednotí. Ak však máte radi silno krycie make-upy tento nebude pre vás. Neobsahuje žiadny silikóny, alkohol ani parabény, no obsahuje výťažok z ryže, ktorý podporuje okysličenie pleti.



Má vodovú textúru a rýchlo sa vsiakne do pokožky. S pleťou sa pekne spojí, nie je na nej vôbec vidieť, je to ako druhá koža :) Čakala som, že bude na pleti lepkavý, no opak je pravdou. Z tohto dôvodu, by sa pleť nemusela ani prepúdrovať, avšak ak máte mastnejšiu pleť prebehnite si aspoň T zónu.



Keďže ja mám problémové líca, akné na nich ešte musím maskovať korektorom. Ak máte pleť čistú a stačí vám len zjednotiť farbu, alebo zakryť malé nedokonalosti, odporúčam ho vyskúšať, veľmi príjemne sa nosí.









                                                                                                                                                            Ďalší kúsok je zmatňujúci púder pre dokonalý vzhľad, už podľa jeho názvu
som mala veľké očakávania. Pravdou je, že odkedy ho mám používam ho denne. Má čierny plastový obal, po otvorení sa ukáže obrovské zrkadielko. Balenie obsahuje aj špongiovú labutienku čo je super, je to naozaj kompakt, doslova :) Rovnako ako na rúži, je aj na púdry logo Yves Rocher, až mi bolo ľúto porušiť štetcom relief. Finiš má dokonale matný čo aj sľuboval.

Tým,  že má jemnučkú textúru pekne prilne na make-up a zafixuje ho na celý deň. Ak máte pleť mastnejšiu hoďte si ho do kabelky, aj cez deň vám spraví dobrú službu.



Všetky produkty zoženiete na www.yvesrocher.sk
Rúž https://yves-rocher.sk/matny_ruz_na_pery_grand_rouge
tiene https://yves-rocher.sk/mono_pudrove_ocne_tiene
make-up https://yves-rocher.sk/ahky_rozjasnujuci_make-up
púder https://yves-rocher.sk/zmatnujuci_puder_pre_dokonalu_plet  

Pozdáva sa vám dekoratívna kozmetika značky Yves Rocher? 

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky