Mesačný favoriti - moji obľúbenci

Ahojte, v tomto roku som začala novú sériu Favorites na mojom YouTube kanále.

Budú tu zahrnuté moje obľúbené kúsky za uplynulý mesiac či už z kozmetiky, alebo bežného života... čiže, budú rozmanitejšie ako klasické nákupy a novinky, kde zahŕňam len kozmetiku.
Dúfam, že Vás videá budú baviť :)

Síce je už marec, ale nedá mi nedoplniť resty za január a február, keďže nemám rada neúplné série :)

Verím, že napriek tomu si video radi pozriete. Medzi januárových obľúbencov patrí napríklad diár od Lucy Pug, kožušinový golier a baranica a z kozmetiky vynikajúce a cenovo dostupné peelingy, a viac sa dozviete vo videu..



Ak ste si pozreli favoritov za január, určite nevynechajte favoritov aj za február. V tomto mesiaci som sa zamerala na moje vlasy, ktoré ma jednak tešia krásnymi zdravými končekmi no na druhej strane bojujem s ich vypadávaním... Okrem ďalších kozmetických kúskov som sa zamerala aj na moju záľubu (cháp radšej posadnutosť) v zapisovaní svojich "povinností" a zadovážila som si mesačný plánovač od A cap of style :)



Mesiac ubehne veľmi rýchlo a ani sa nenazdáme pribudnú obľúbenci za marec....

Aká sú tí vaši favoriti??

Anit







Komentáre

Obľúbené príspevky