Blogovanie??? OK idem do toho!


Presne takto som sa v duchu rozhodla pri dnešnom obede spestriť si svoj voľný čas (rozumej tých pár desiatok minút, ktoré si ukradnem len pre seba počas celého dňa) ... Začnem blogovať!
 
Už dlhšiu dobu to vo mne klíčilo a teda dnes to vo mne úplne dozrelo nad tanierom s nedojedeným obedom.
OK, obed som dnes zmákla rýchlo, tak mi ostal čas ešte na YouTube, rýchlo kuknem nejaký tutoriálik ako založiť blog... Jop, mám to, tak poďme na to :)
 
Týmto Vás vítam na mojom blogu Anit Beauty LejVa, budem sa tu venovať najmä kozmetike a beauty záležitostiam, ale nakoľko som aj mama 4 ročnej žaby určite sa tu nájdu aj príspevky zo života mamičky.
Tento blog bude pekne ruka v ruke korešpondovať s mojím kanálom na YouTube, ktorý nájdete TU a budú sa navzájom dopĺňať.





Tak Vám prajem príjemné čítanie a verím, že sa sem budete radi vracať :)
Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky