Zázrak z Maroka - arganový olej





Už takmer rok sa o moju pleť stará aj arganový olej, často nazývaný aj marocké zlato!
Moju pleť dostal do úplne iného levelu ako bola v čase, keď som si tento zázrak kvapla do dlane prvýkrát, ale k tomu sa ešte dostanem...

Arganový olej



Jeho vzácnosť spočíva vo výskyte argovníka výlučne v okolí Maroka. Vyrába sa z arganových orechov a keďže sa na jeden liter oleja spotrebuje až 30 kg plodov, odráža sa to na cene. 
Arganový olej patrí medzi najluxusnejšie a najdrahšie oleje, je podstatne drahší ako olivový olej.


Blahodarný účinok



Vďaka svojmu zloženiu má blahodarné účinky, z ktorých idem popravde do kolien aj po roku používania.

  • obsahuje vitamín A a E, skvelé najmä v kozmetike
  • rovnako aj vitamín F, ktorý má "anti aging" efekt a teda udržuje pokožku mladistvú, hydratuje, vyživuje a vyhladzuje vrásky. (No a mne toto poznanie úplne stačilo a išla som do neho )
  • je určený na každý typ pleti, suchú zhydratuje a mastnej pomôže skorigovať nadmernú tvorbu mazu (trpiteľky na mastnú pleť, nebojte sa olejov a vyskúšajte, vaša pleť sa zlepší),
  • lieči kožné ochorenia -ekzémy, lupienku, akné a pozor - póry neupcháva :)
  • pôsobí ako prevencia proti rakovine kože
  • blahodarne pôsobí aj na korunu krásy od korienkov po končeky - dodáva im vitalitu a lesk - kľudne si z nej spravte masku na vlasy a nechajte pôsobiť celú noc, ráno však počítajte s tým, že si vlásky musíte umyť :)
  • je vynikajúci pomocník pri pestovaní zdravých nechtov bez štiepenia - naneste na nechtové lôžko a vmasírujte do nechtovej kozičky
  • okrem kozmetických použití sa vďaka jeho orieškovej chuti uplatnil aj v potravinárskej sfére, ale tento blog je primárne o kozmetike, tak sa k nej vrátim :)

Môj zlatistý pôžitok


Kúsok, ktorý mám na poličke ja, je panenský za studena lisovaný BIO olej. Tohto miláčika používam deň čo deň už takmer rok a nechystám sa ho vzdať.
Je súčasťou mojej večernej rutiny, aplikujem si ho namiesto nočného krému.
Po dôkladnom vyčistení pleti prichádza na rad pár kvapiek tekutého zlata.
4 kvapky si z dlane prstom nanesiem na tvár a dôkladne vmasírujem. Ideálne je mať pleť vlhkú (nie  mokrú) a vtedy sa pleť krásne napije.
Ráno pri zobúdzaní sa síce musím vykopať z postele (no čo už, keď sa mi nadránom najlepšie spí), ale moja pleť sa tvári, ako keby mala za sebou sladkých 10 hodín spánku (asi išla spať skôr ako ja, inak si to neviem vysvetliť ;) Je vláčna a hebká, pripravená na ďalší deň...

No a môj záver je, že z dlhodobého používania sa mi pleť krásne zlepšila. Trpela som na škaredé akné v oblasti líc a pleť som mala mastnú. Dnes mám pleť normálnu a po akné ostali už len malé stopy, ktoré pomaly miznú.

možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/

http://www.sirael.sk/kozmetika-pletove-oleje/80-arganovy-olej-100-ml



Používate ho aj vy? Alebo preferujete skôr krém?

Anit

Komentáre

  1. ja ho pouzivam tiež na noc a súhlasím je úplne top 😘

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja namiesto nočného krému :) !!! je perfektný ...
    krásne foto , super recenzia

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky