"cukríky" Balea - recenzia



Myslím, že nie som sama, kto rád kupuje a doslova vyhľadáva nové zaujímavé kúsky zo značky Balea.
Pre mňa je to také prirodzené vojsť do DMky  a dať očiam voľnosť. Tie okamžite zameriavajú tieto výrobky.
Mám s nimi poväčšinou dobré skúsenosti a ceny sú viac ako priaznivé. To vieme všetci :)
Dnes som sa zamerala na dva produkty. Oba sa používajú na starostlivosť o naše ruky no jeden z nich mi sadol, no a ten druhý... ani veľmi nie.


Balea tekuté mydlo penové "rajská záhrada"

Keďže u mňa je prvotný spúšťač pri nákupe noviniek výzor a samotný obal produktu, ihneď som túto rozkošnosť zbadala v zástupe tekutých mydiel. Obal je vážne milý a vôbec sa nedivým, že skončil hneď v košíku (a to som mydlo vôbec domov nepotrebovala).

Mydlo má 250 ml a dávkuje sa pumpičkou, ktorá tú mydlovú hmotu pretransformuje do peny :) Bohatej peny!

Vôňu má skvelú. Nechcem používať len samé superlatíva, ale nejde to inak. Vôňa je presne podľa mojej "chuti", cítim z nej maximálnu čistotu a sviežosť, a presne tak voňajú potom aj ruky... ako keby som práve vyložila 4 pračky voňavého prádla :)



Aby som však bola spravodlivá, musím napísať, že na rukách mám pocit mierneho vysušenia. Tak šup, ruky prekrémovať. Na moju pokožku však takto pôsobí väčšina mydiel. Ale keďže sa rozprávame o pene, čakala by som, že ma bude vysušovať viac.


Balea emulzia na ruky melón a ríbezle




No pozrite na to balenie, nie je to cukrík??

Škoda však, že je to jediná vec, s ktorou som na tomto produkte spokojná. Samotná vôňa emulzie sa mi celkom páči. Mám však pocit, že táto vôňa sa s kontaktom s pokožkou zmení a už nie je potom taká vábna.
 
Napriek tomu, že má formu emulzie, vsakuje sa do pokožky pomaly. Mám skôr pocit, že sa na pokožke skôr usuší ako vsiakne. Ešte pár minút po nanesení mám na rukách pocit lepenia.


Čo na ne hovoríte vy? Tiež Vás dostali tie obaly? :)
Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky