Angel´s kiss

Milujem nosiť rúže!

To nie je žiadna novinka, ale aby rúž na perách vyzeral aj pekne, je nevyhnutné sa o pery starať.

Sirael Cosmetics mi poslali na vyskúšanie Angel´s kiss.
Tieto balzamy nie sú klasické tyčinkové, čo ma v prvom momente odrádzalo. Ja totiž neholdujem kalíškovým balzamom, vadí mi aplikácia prstom. No motív obalu ma zaujal natoľko, že som ho hneď nezavrhla. Ten retro motív a plechový obal ach :) Mala som silnú potrebu zaradiť ho do obsahu mojej kabelky! A spravila som dobre!!

Hlavné zložky balzamu sú bambucké maslo, včelí vosk a kokosový olej, tieto zložky vyživujú, chránia a dôkladne sa starajú o pohodlie pier.

Objem balzamu je až 30 ml a jeho konzistencia je riadne tuhá, čo môže byť pre niekoho mínus. Mne osobne sa v lete všetky balzamy roztápali, ale myslím, že tento zvládne teplotné extrémy bravúrne :)


V mojom prípade nanášanie prstom nie je ideálne, ale osvedčila sa mi aplikácia "našpúľ a otieraj", tak som vyriešila aj prílišnú tuhosť balzamu, stačí na neho dýchnuť, ako keď si čistíte okuliare a vec je vyriešená. Priemer kalíšku je dostatočne veľký na to, aby som balzam pohodlne otrela o pery.


Na stránke Sirael Cosmetics ich zoženiete v príchutiach jahoda, kokos, melón, čerešňa a aby muži neboli diskriminovaní, pre nich je vyrobený balzam v pánskej verzii s avokádovým olejom :)

možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/ 



Aké balzamy preferujete vy? Tyčinkové, alebo naopak kalíškové?

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky