SHEA BUTTER - Bambucké maslo, Sirael Cosmetics



 "Mazací maniak" Áno, nehanbím sa to priznať, som. A veľký :D

V obchodoch siaham po všetkom, čo sa dá namazať na telo a vždy rada skúšam nové produkty.
V balíku od Sirael Cosmetics som si našla aj  100% bambucké maslo, ktoré od tej doby používam denne.

Bambucké maslo sa získava z orechov bambuckého stromu (Shea). Orechy prechádzajú niekoľkými procesmi - lúpanie, drvenie, praženie a na konci vznikne maslo podobnej štruktúry ako tvaroh.
Má vysoký podiel mastných kyselín a používa sa ako v kozmetike tak aj v potravinárstve.



V kozmetike má všestranné využitie, môžete ho používať od hlavy po päty a to ma kľudne berte DOSLOVA!

-pokožku hydratuje, zvláčňuje a ostáva po ňom vyživená a pružná

-zvláčni aj tvrdú kožu na lakťoch, kolenách a chodidlách. Na to, aby sme dosiali dokonalé päty do sandálok je potrebný dlhší čas, no vytrvalci sa môžu pýšiť zdravými, nepopraskanými pätami.

-je využiteľný ako v zime pri zmierňovaní omrzlín ako aj v lete na slnkom spálenú pokožku, či v boji s vplyvmi slanej morskej vody

-kľudne si ho na noc aplikujte aj na pleť, neupcháva póry a priaznivo vplýva aj na aknóznu pleť. O pleť sa dokáže famózne postarať, dokonale hydratuje, znižuje tvorbu vrások a spomaľuje starnutie pleti. Toto vedela aj samotná Nefertiti a o jej kráse počúvame dodnes.

-kľudne si ho aplikujte aj na vlasy. Vmasírujte si ho do pokožky hlavy a zbavíte sa lupín a svrbenia, alebo si suché konce zabalte do tohto zázraku a vlasy sa vám budú krásne lesknúť. Síce je potrebné si potom vlasy umyť 2x, ale za ten výsledok to stojí.

-pomáha pri psoriáze - zmierňuje olupovanie kožných ložísk a tlmí nepríjemné svrbenie.

-ak vás štipol hmyz a nemáte doma produkt na to určený, dobrú službu Vám spraví aj bambucké  maslo, dobré nie?

-teraz najmä budúce mamičky pozor, bambucké maslo zabraňuje vznikom strií v tehotenstve pri rastúcom brušku. Strie môžu vzniknúť aj v športoch, kde je veľký nárast svalovej hmoty, alebo aj pri zdravotných problémoch, kde sa pokožka napína pri rýchlom navýšení telesnej hmotnosti.
Keďže je to "zázrak z prírody" dokonca pomáha zmierňovať aj existujúce strie a jazvy



Bambucké maslo od Sirael Cosmetics mi ulahodilo aj po vizuálnej stránke. Balenie má 100 ml a má dramatický čierno-strieborný papierový obal, z ktorého vyčnieva samotná plechová "pixla". Som maniak na veľa vecí a medzi ne patria aj plechové dózičky. Takže u mňa to začalo dobre :D

Ja mám maslo s čokoládou. Už len samotné bambucké maslo je WAU a čokoláda to len umocňuje. Zvýši pevnosť pokožky, je bohatá na antioxidanty, má priaznivé účinky proti celulitíde. Samozrejme teraz hovoríme o čokoláde v masle, nie o tej čokoláde, ktorú všetci papáme (áno všetci, len niektorí tajne :D )

Má jemnučkú vôňu. Mne v obale voní po bielej čokoláde, ale na pokožke cítim vôňu vanilkového cukru. Ešte aj ráno som taký vanilkový rohlíček :)



Maslo je zdĺhavejšie na nanášanie, nakoľko je hutné a rozotieranie je obtiažnejšie. Po nanesení určitú chvíľu trvá kým sa maslo vstrebe a z toho dôvodu sa "mažem" vždy večer, aby som si ráno vedela v pohode natiahnuť úzke rifle.

A záver?
v mojom beauty svete je pár nevyhnutných kúskov a sem patrí určite bambucké maslo a môj obľúbený argánový pleťový olej (článok TU)... Je to kombo, ktoré je priam nutnosťou...

SHEA butter a ostatné produkty zoženiete u Sirael Cosmetics

možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/ 



Používate bambucké maslo, alebo sa skôr natierate ľahkým telovým mliekom?

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky